poniedziałek, 16 września 2013

Wodne spa

Zawsze marzyłam o basenie dla konia. Niestety marzenie te stanowczo przekracza mój mały budżet, za to mam to szczęście, że w niedalekiej okolicy znajduje się małe jeziorko. Dno nie jest kopne, a zejście łagodne.

Jak można wyczytać ze strony o hydroterapii:
"Opór wody usprawnia cały narząd ruchu, zmniejsza sztywność stawów. Daje większe korzyści z ćwiczeń, wydłuża krok, jednocześnie minimalizuje ból, zwiększa przepływ krwi(...). Wypór wody zmniejsza względny ciężar ciała, co redukuje obciążenie stawów. "
Mój Karol uwielbia wodę! Kto by pomyślał, że kiedy 6 lat temu, jakiś tydzień po jego zakupie i jednym oberwaniu chmury, utknęliśmy na godzinę przed wyjściem ze stajni z powodu jednej malutkiej kałuży!
A teraz?

Z jeziorka korzystam jak tylko pogoda na to pozwala. Fantastycznie chłodzi nogi po treningu, a także zapewnia relaks psychiczny mojego konia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz